Γλυκαίνει τις μέρες αλλά και τις…. νύχτες σας!! (Pics)

Είναι τόσο γλυκιά που είναι αδύνατο να μην…. ακουμπήσεις !!

H Gabby Epstein αγάπησε τις πισίνες και τα έδρανα του πανεπιστημίου, αλλά πλέον θα τη βρίσκεις σε κάποιο στούντιο για φωτογραφίσεις. Γεννημένη στη Χρυσή Ακτή στην Αυστραλία, είναι, θα έλεγε κάποιος, η προσωποποίηση του τόπου καταγωγής της. To 2016 ο λογαριασμός της στο Instagram εκτοξεύθηκε σε δημοφιλία, όταν η ίδια άρχισε να ταξιδεύει σε όλο τον πλανήτη. Σήμερα μετράει 2,6 εκατομμύρια followers, αριθμός που της δίνει τη δυνατότητα να έχει συνεχώς νέες συνεργασίες στο μοντέλινγκ και φυσικά να κάνει πολλά ταξίδια.

Το account της είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικό για το ποια είναι η Gabby: εξωτικοί προορισμοί, αθλητισμός και κάμποσες δόσεις χιούμορ. Ωστόσο, όπως θα δεις και από τις φωτογραφίες, εξίσου δημιουργικές είναι και οι ώρες που μαγειρεύει -ειδικά αν βρεθεί στην τεράστια κουζίνα μιας έπαυλης με παραδοσιακό ξυλόφουρνο.

Πριν δεις τις φωτογραφίες, μπορείς να μάθεις μερικά στοιχεία περισσότερα για την Gabby, έτσι όπως τα αποκάλυψε η ίδια στο ελληνικό Playboy.

Κορίτσι της φύσης

Μου αρέσει να βρίσκομαι έξω. Να κάνω μεγάλες βόλτες με τον σκύλο μου στη φύση ή να περνάω ώρες ατελείωτες στην παραλία ή ακόμα και να πηγαίνω για camping. Επίσης, είμαι αρκετά ανταγωνιστική και μου αρέσουν τα αθλήματα. Πρόσφατα ξεκίνησα μαθήματα τένις.

To μόντελινγκ

Ξεκίνησα το μόντελινγκ στα 17  και ήταν και είναι το μέσο βιοπορισμού μου. Έχω βρεθεί για δουλειές στη Σανγκάη, το Λονδίνο και το Λος Άντζελες, όπου και ζω τα τελευταία χρόνια και συνεργάζομαι με μερικά από τα μεγαλύτερα brands στη μόδα και την ομορφιά. Ακόμα και όταν σπούδαζα εργαζόμουν παράλληλα ως μοντέλο.

Η Ελλάδα 

Λατρεύω την Ελλάδα. Την έχω επισκεφθεί 4-5 φορές. Η Μύκονος και η Κρήτη είναι από τα αγαπημένα μου μέρη στον κόσμο.

Σεξουαλικότητα

Για να είμαι ειλικρινής, με τα χρόνια και καθώς μεγαλώνω και ωριμάζω έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνομαι τη σεξουαλικότητα και τη θηλυκότητα. Πλέον νιώθω πολύ πιο άνετα με τη σεξουαλικότητά μου σε σχέση με το παρελθόν. Έχω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ξέρω τι μου αρέσει.

Για μένα λειτουργεί ενδυναμωτικά το γεγονός ότι μπορώ να είμαι ένα ερωτικό ον και ταυτόχρονα μια δυνατή, ανεξάρτητη και πετυχημένη γυναίκα. Πλέον νιώθω πολύ πιο απελευθερωμένη σε σχέση με το παρελθόν.

Το μέλλον 

Θα ήθελα να ζω σε ένα ράντζο και να εργάζομαι πάνω στην προώθηση των δικαιωμάτων των ζώων. Όσον αφορά τα βραχυπρόθεσμα σχέδια, αυτά εξαρτώνται από τον COVID-19. Έχω συμφωνήσει να συμμετάσχω για πρώτη φορά σε μια ταινία, τα γυρίσματα είναι προγραμματισμένα να πραγματοποιηθούν στη Νορβηγία και ελπίζω μέχρι να ξεκινήσουν να μην έχουμε νέους περιορισμούς στα ταξίδια. Επίσης, σχεδιάζω μερικά ρούχα για ένα brand και σύντομα θα κυκλοφορήσουν.

Δουλεία-Δουλειά-Δουλειά

Δείχνω μεγάλη προσήλωση και αφοσίωση σε ένα στόχο. Μεγάλωσα σε μια αθλητική οικογένεια και ο ανταγωνισμός ήταν πάντα παρών (η μαμά μου και ο θείος μου ήταν μέλη της εθνικής ομάδας κολύμβησης της Αυστραλίας και ο θείος από την πλευρά του πατέρα μου είχε χρυσό μετάλλιο στην άρση βαρών στους παραολυμπιακούς). Επομένως από πολύ μικρή έμαθα για τη σημασία της πειθαρχίας, της προσπάθειας και της επιμονής. Όταν ήμουν νεότερη ήθελα να πάρω μέρος στους Ολυμπιακούς στην κολύμβηση, ενώ στην εφηβεία ήμουν πρωταθλήτρια.

Εκνευρισμός

Δεν αντέχω τους ασυνεπείς και όσους δεν χρησιμοποιούν φλας.

Επιστήμες

Πραγματικά λατρεύω τις θετικές επιστήμες. Είχα πάρει και υποτροφίες όσο ήμουν μαθήτρια, ενώ έλαβα και υποτροφία για σπουδές στην βιοϊατρική αμέσως μόλις πήρα το πρώτο μου πτυχίο από το πανεπιστήμιο.

πηγή: panathinaikoskosmos.com

Original article: Γλυκαίνει τις μέρες αλλά και τις…. νύχτες σας!! (Pics).



LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/3gIMzCN