Δημήτρης Πρίφτης: «Είμαι άδειος και παγωμένος»
<!– Δημήτρης Πρίφτης: «Είμαι άδειος και παγωμένος» • NewsPAO

Τα συναισθήματά του ενόψει της πρεμιέρας στην Ευρωλίγκα, περιέγραψε ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Πρίφτης.

Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας στο sport24.gr, ανέφερε:

Διαβάζονται περισσότερο τώρα…

«Τίποτε. Απολύτως τίποτε. Είμαι και θα προσπαθήσω να μείνω άδειος από συναισθήματα και παγωμένος. Σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται να έχεις κρύο αίμα και τίποτε άλλο.

Όντως είναι πρωτόγνωρη αυτή η φάση για εμένα, αλλά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, με τρώει η περιέργεια για το πώς θα διαχειριστώ τη μεγάλη διαδρομή με τα απανωτά ματς. Αυτή η αλληλουχία με τα απανωτά ματς, τα ταξίδια και τις διαβολοβδομάδες είναι όντως κάτι ξεχωριστό. Μέχρι τώρα μου είχε συμβεί αποσπασματικά σε playoffs, αλλά τώρα θα είναι κάτι που θα συμβαίνει συχνά».

error: Content is protected !!

πηγή: newspao.gr

Original article:

Δημήτρης Πρίφτης: «Είμαι άδειος και παγωμένος».

LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/3CX5wdx