Ιτούδης: Δεδομένη η επιθυμία μου, τρισδιάστατο το ζήτημα (VIDEO)

Ο Δημήτρης Ιτούδης ξεκαθάρισε πως θέλει να αναλάβει ομοσπονδιακός τεχνικός στην Εθνική Ανδρών, αρκεί η ΤΣΣΚΑ Μόσχας να του δώσει άδεια να δουλεύει παράλληλα.

Μιλώντας στο Novasports, ο Ιτούδης τόνισε: “Αποτελεί ύψιστη τιμή η Εθνική και το έχω πει πολλάκις. Με περηφάνια άκουσα την τοποθέτηση του νέου προέδρου της ΕΟΚ, τον οποίο συγχαίρω για την εκλογή του. Είπε ότι το μπάσκετ ενώνει και αυτό πιστεύω ότι θα γίνει γιατί και η κοινωνία ζητάει κάτι διαφορετικό. Η επιθυμία μου είναι δεδομένη, αλλά θα πρέπει να δούμε και την απόφαση της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, το ζήτημα είναι τρισδιάστατο, επιτρέψτε μου τον όρο, υπάρχει ένα τρίπτυχο αποφάσεων και γι’ αυτό γίνονται συζητήσεις οι οποίες θα συνεχιστούν”.


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα – 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ πηγή: aek365.com

Original article: Ιτούδης: Δεδομένη η επιθυμία μου, τρισδιάστατο το ζήτημα (VIDEO).



LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/3ijfUVf