Μέσι: Ήμουν έτοιμος να υπογράψω και, ξαφνικά, μου είπαν πως δεν γινόταν

Συνέντευξη στο περιοδικό France Football παραχώρησε ο Λιονέλ Μέσι, ο οποίος μίλησε για την αποχώρησή του από την Μπαρτσελόνα.

Μεταξύ άλλων, ο Αργεντινός άσος υπογράμμισε πως ενοχλήθηκε όταν, ξαφνικά, τον ενημέρωσαν πως δεν μπορεί να υπογράψει νέο συμβόλαιο με την ομάδα της Βαρκελώνης, προσθέτοντας ότι έπρεπε να σκεφτεί ποιο θα ήταν το επόμενό του βήμα.

Όπως τόνισε ο Μέσι: “Επέστρεψα από διακοπές, ήμουν έτοιμος να υπογράψω το νέο μου συμβόλαιο και να προπονηθώ την αμέσως επόμενη μέρα και ξαφνικά μου είπαν ότι δεν μπορούσαμε ν’ ανανεώσουμε. Με ενόχλησε πολύ αυτό που συνέβη… Οφείλω να παραδεχθώ ότι δεν είχα φανταστεί ποτέ στη ζωή μου ότι θα βρισκόμουν σε άλλα αποδυτήρια εκτός από αυτά της Μπαρτσελόνα.

Η ομάδα εξέδωσε μια ανακοίνωση όπου γνωστοποιούσε πως δεν θα συνεχίζαμε μαζί και από εκείνη τη στιγμή άρχισα να σκέφτομαι τους τρόπους με τους οποίους θα κατάφερνα να συνεχίσω την ποδοσφαιρική μου δραστηριότηξτα. Έπρεπε να βρω μια ομάδα να συνεχίσω την καριέρα μου…

Είχα κι άλλες προτάσεις, όμως συμφώνησα πολύ γρήγορα με την Παρί. Με ενθουσίασε το πρότζεκτ που μου παρουσίασαν, οι φιλοδοξίες του συλλόγου, οι παίκτες που υπάρχουν στο ρόστερ. Όλα αυτά έκαναν εύκολη την απόφασή μου”.


Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα – 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ πηγή: aek365.com

Original article: Μέσι: Ήμουν έτοιμος να υπογράψω και, ξαφνικά, μου είπαν πως δεν γινόταν.



LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/30eMbXv