Σίντκλεϊ: «Ο Λουτσέσκου με εμπιστεύεται»

Οι δηλώσεις του Βραζιλιάνου μπακ

Ο αριστερός μπακ του ΠΑΟΚ, Σίντκλεϊ, έκανε δηλώσεις στην ουκρανική ιστοσελίδα «Sector Sepo»  και αναφέρθηκε στην παρουσία του στον ΠΑΟΚ.

Ο Σίντκλεϊ αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για τον σύλλογο, ενώ τόνισε την εμπιστοσύνη που δείχνει ο Ραζβάν Λουτσέσκου προς το πρόσωπό του.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Δόξα τω Θεώ έχω ευκαιρίες εδώ και όλα είναι καλά. Με υποδέχτηκαν πολύ καλά όλοι στο σύλλογο, κάτι που μου δίνει όλες τις προϋποθέσεις για να παίξω καλό ποδόσφαιρο».

«Ο ΠΑΟΚ είναι ένας δομημένος σύλλογος που αγωνίζεται για εθνικούς τίτλους και πάντα παίζει ή αγωνίζεται για μεγάλες ευρωπαϊκές διοργανώσεις όπως το Europa League ή ακόμα και το Champions League», πρόσθεσε ο Βραζιλιάνος.

«Έχω την εμπιστοσύνη του προπονητή, των συμπαικτών μου και είχα την ευκαιρία να προχωρήσω στην καριέρα μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σίντκλεϊ.

«Είμαι σίγουρος ότι έχω πολλή δουλειά μπροστά μου και οι προσδοκίες μου για την επόμενη χρονιά είναι μεγάλες»

πηγή: inpaok.com

Original article: Σίντκλεϊ: «Ο Λουτσέσκου με εμπιστεύεται».



from LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/3sxbYpU