Μαρτίνς: “Στο λεξιλόγιό μου δεν υπάρχει η λέξη παραίτηση”

Ο Πέδρο Μαρτίνς απάντησε άμεσα στην ερώτηση για το εάν πρόκειται να παραιτηθεί μετά από την ήττα-αποκλεισμό από την Μακάμπι Χάϊφα.

Ο Πορτογάλος τεχνικός είπε χαρακτηριστικά: “Στο λεξιλόγιό μου δεν υπάρχει η λέξη παραίτηση σε κανένα επίπεδο της ζωής μου. Δεν παραιτούμε από τίποτα, αλλά συνεχίζω να προσπαθώ. Δεν υπάρχει παραίτηση, πόσο μάλλον όταν αυτό αφορά τον Ολυμπιακό.

Νοιώθω ικανός, νοιώθω δυνατός, δεν θα σταματήσω να πιστεύω ποτέ στην ομάδα και στους παίκτες μου. Έχουμε περάσει και πάλι δύσκολες στιγμές και τώρα είναι μία δύσκολη στιγμή, όμως υπάρχει η δύναμη γιατί δεν θα σταματήσω να πιστεύω στην ομάδα.

Δεν είμαι μέρος του προβλήματος, είμαι μέρος της λύσης”.

Την εικόνα του ματς και το βαρύ σκορ: “Δεν θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας. Δεχθήκαμε ένα γρήγορο γκολ. Το 2ο μέρος ήταν πολύ κακό από μέρους μας. Έχουμε δει τα προβλήματα. Έχουμε δει τι έφταιξε. Το 2ο γκολ μας άλλαξε τα πλάνα και δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε. Κατανοώ την κατάσταση. Αναλαμβάνω την ευθύνη της αποτυχίας. Αύριο η πρώτη μέρα της δουλειάς”.

πηγή: rednews.gr

Original article: Μαρτίνς: “Στο λεξιλόγιό μου δεν υπάρχει η λέξη παραίτηση”.



from LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/3pePA0y