Στην Αθήνα ο Μπιέλ (pics)

Στην Αθήνα βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα ο Πεπ Μπιέλ, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μετακίνηση του στον Ολυμπιακό.

Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την άφιξή του στην Αθήνα ο Ισπανός μεσοεπιθετικός ανέφερε: «Είμαι χαρούμενος για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει ο κόσμος. Ανυπομονώ να ξεκινήσω να παίζω για να το ανταποδώσω. Μόνο στο άκουσμα του ονόματος του Ολυμπιακού ήταν εύκολο για μένα να πάρω την απόφαση να έρθω. Μίλησα και με τους ατζέντηδές μου και έκαναν αυτό που έπρεπε. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Επαιξε πάρα πολύ σημαντικό ρόλο το όνομα του Ολυμπιακού».

Να θυμίσουμε πως ο Μπιέλ μετρά επτά συμμετοχές φέτος με την Κοπεγχάγη, με απολογισμό έξι γκολ και τρεις ασίστ, ενώ συνολικά σε 128 συμμετοχές με τους Δανούς, μετρά 32 γκολ και 28 ασίστ.

ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΠ ΜΠΙΕΛ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΠ ΜΠΙΕΛ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
πηγή: rednews.gr

Original article: Στην Αθήνα ο Μπιέλ (pics).



from LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/lBWyL7M