Φιλίπε: «Ήθελα σαν τρελός να έρθω στον ΠΑΟΚ»

Ο Πορτογάλος μίλησε στο INPAOK για το στόρι της μεταγραφής του

Ο Φιλίπε Σοάρες παραχώρησε μεγάλη συνέντευξη στο INPAOK (δείτε εδώ), μιλώντας μεταξύ άλλων και για το στόρι της μεταγραφής του στον ΠΑΟΚ, το πόσο πολύ ήθελε να αγωνιστεί στον Δικέφαλο και τον καταλυτικό ρόλο που έπαιξε ο Ιβάν Σαββίδης.

«Ήταν μια δύσκολη περίοδος. Η ομάδα δεν με άφηνε να φύγω και εγώ ήθελα σαν τρελός να έρθω στον ΠΑΟΚ. Για 2 μήνες υπήρξαν έντονες διαπραγματεύσεις. Ο πρόεδρος, ο κύριος Ιβάν Σαββίδης έκανε τα πάντα για να με φέρει και τον σέβομαι για αυτό.

Ήταν πολύ δύσκολο. Πίεσα ακόμα και εγώ για να έρθω. Όπως θυμάσαι ακόμα και στο ταξίδι είχα πρόβλημα. Αποκλείστηκα στο αεροδρόμιο λόγω του χιονιού. Νομίζω πως ήταν το πεπρωμένο που μου έλεγε πως θα πρέπει να δυσκολευτώ για να έρθω εδώ.

Εγώ έλεγα από μέσα μου οκ Φιλίπε θα περιμένεις δύο ημέρες στο αεροδρόμιο, αλλά τελικά η επιθυμία σου θα γίνει πραγματικότητα. Τελικά ήρθα και υπέγραψα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο νεαρός χαφ του Δικεφάλου.

πηγή: inpaok.com

Original article: Φιλίπε: «Ήθελα σαν τρελός να έρθω στον ΠΑΟΚ».



from LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/qRxXBP9